Vägen till hjärtat...

Nej nu får det vara nog med detta, måste skärpa mig fan med mina sovtider. Inatt sov jag bara två timmar, liksom vad sjutton gör jag uppe till klockan 04:30? Nada. Kändes as jobbigt att dra till praktiken men som tur var lekte vi mamma,pappa barn och fixade så att det var natt ganska ofta så jag fick vila lite iaf. Pulka blev det med, så jag är heel nöjd! Imorgon ska jag ta med mig kameran och börja fota lite, det ska bli intressant att se vad resultatet blir.

Efter praktiken drog jag hem till Emma för lite käk och SingStar, det var riktigt kul och jag kom att tänka på något som jag har hört någonstans; Vägen till hjärtat går genom magen.
Så sant som det är sagt (eller skrivet), och med detta vill jag säga tack till er som har gjort det åt mig! Lagat något åt eller med mig, jag uppskattar det sjukt mycket även fast jag kanske inte visar det..men ni känner mig ju så jag får skylla på det :)

Imorgon blir det jobb med, ska försöka hinna förbi skolan och hjälpa till med våran monter som vi ska ha på mässan som kommer. Ifall jag kommer ifrån dagiset lite tidigare vill säga. Men nu börjar klockan bli lite väl sent, bedtime story!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vägen till förlorad röst går via sing star!

Hey Lise, vi Fuckar Ur! haha ;)

2009-02-12 @ 16:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0