Leaving for Katrineholm

Snart snart snart, egentligen borde jag städa men jag vill inte :D Eller jag orkar inte rättare sagt, jag vill bara sitta här i solskenet och lyssna på musik.
Looooving youu, is easy cause yooour beautiful..lalalalalaaa!
Jag fixade föresten att göra våfflor, alldeles alldeles galant. Men nu är man ju spyfärdig på köpet men det får man ta.
Åh vad härligt, så vackert väder! Perfekt dag för att fota massor, and i will! Känns som om vårkänslorna börjar komma, kanske en aning tidiga men det gör inget, absolut inget alls. Ska duscha nu, Katrineholm here i come.



Sarah blev glad and that made me happy too :)

Kommentarer
Postat av: ilhana

"jaha, så du ska till katrineholm för att träffa en kille?!"

2009-02-28 @ 09:47:33
URL: http://sorandom.org/
Postat av: Anonym

jamen det var ju gott (= tack så mycket :D

2009-03-01 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0