Slut på praktiken snart

Ojojoj, denna veckan har verkligen bara farit iväg. Inte har jag hunnit träna något heller och det kommer jag nog inte göra resten av veckan eftersom jag åker till Katrineholm nu på fredag.
Hoppas Ewson blir frisk bara, det blir nog roligare ifall hon följer med. Funderar på ifall jag ska ta med mig kameran och fota lite, det känns som om lågan har vaknat till liv nu igen...äntligen!



Sista dagen imorgon med på min praktik, det har varit väldigt roligt och det känns som om jag kan bocka av något från min vad-jag-vill-jobba-med-när-jag-blir-äldre-lista. Not children iaf, inte för att jag inte tycker om barn länge utan för att det VERKLIGEN tar på krafterna att jobb med dem, inte så kul att komma hem från jobbet alldeles utsliten.
Men jag kommer nog sakna dem små grejerna; hur dem kommer springande till en för att söka skydd och värme när vi är ute och leker i snön, hur dem håller på med ens hår när man hjälper dem av med skorna, hur deras små händer tar tag i min som är så mycket större..snyft!
Nej men fan vad skönt det kommer bli med! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0