phone found!

Vem har sett fantomen utan kläder, lalala. Sångerna vi sjunger på förskolan sätter sig som smör på hjärnan och min egna favorit är Fantomens brallor, skönt beat! Jag har föresten fått min älskade mobil tillbaka, tappade den på bussen härom dagen och jag blir så glad att det finns så hederliga människor som lämnar in diverse grejer man tappar. Däremot fick jag åka ut till Kallerstad för att få tillbaka den och tack vare Emma så fick jag den nu innan helgen, rena rama turen hade vi med busschaffören som visade oss vägen annars hade det nog tagit en evighet för oss.



Haha bäst när han sjunger; Wooow! vid 1:05. That's boy knows how to get the crowd wild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0