Melodifestivalen..mamma mia!



Kvällen igår var mysig, men jag fattar inte bara riktigt vad det är med svenska folket...mamma och jag kollade på Melodifestivalen (trots att vi blir så besvikna varenda gång) och jag tyckte faktiskt att en av låtarna möjligtvis hade en chans att komma långt på själva Eurovision tävlingen. Låten hette Alla och var riktigt "festival-aktig", jag tror tjejen sjöng på grekiska om jag inte tar helt fel nu. Som tur var finns det något nytt i det programmet som heter typ internationella juryn som lyckligtvis valde henne till en andra chans eftersom hon inte kom med på topp 5.
Jag är 99% säker på att om hon vinner så kommer hon komma bland top 3 på Eurovision, jag sätter en tjuga på det alltså! Nu måste jag i säng för imorgon blir det verkligen en låååång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0