i need one egg!

Har låst in mig på toaletten för att inte väcka Sarah med all mitt skrivande. Känns som om klockan fortfarande är ställd på igår och att jag egentligen inte har sovit överhuvudtaget...men det har jag :) Min hals strular som vanligt och jag är förväntansfull, inte vad det gäller halsen utan Katrineholm. Har aldrig varit där så det ska bli fun. Jag hade tänkt att jag skulle överraska ungen med våfflor till frukost, dock har jag inte alls höga förväntningar för det kommer säkert bli att jag somnar om och sen blir klockan alldeles för mycket för att jag ska hinna. Fast näe, jag ska banne mig göra våfflor!
Men jag behöver ett ägg och det finns ingen affär som har öppet nu, fast mamma har ju säkert ett litet fjuttit ägg som vi kan få. Tror jag ska kila över och tigga, stay tuned!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad kul :P satt du på toan asså? så lättväckt är jag nog inte satt jag skulle vakna av skrivandet

2009-03-01 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0