!!!

Nu har det blivit vitt på marken igen och jag som trodde att våren började komma lite extra tidigt i år men icke sa Nicke. Nitlott på den. Barnen på dagiset tycker det är kul iaf, jag älskar min praktik föresten! Det enda jobbiga är att vakna så tidigt och att det är så långa dagar, är ganska slutkörd när jag kommer hem. Min bror är på besök, har vart det sen tisdag och idag så åker han hem. Det har vart roligt men samtidigt fyllt med tårar. Mamma, han och jag har haft värsta snacket angående min resa till Chile. Det blev många känslor som kom upp där och jag vet fortfarande inte riktigt vart jag befinner mig i den frågan. Jag är bara helt förvirrad när det gäller det där så jag antar att jag måste lägga det på hyllan för orkar inte deala med det just nu. Men det är kul att familjen stöttar en, jättekul...tack.

Men som sagt, det har ju även vart trevligt. Vi var och spelade bowling härom dagen; han,mamma, Sarah och jag. Det var riktigt trevligt, sen gjorde Sarah och jag middag till dem, lasagne! Har inte riktigt uppskattat den maträtten tills nu, i love it. Men ska ringa Eric nu, sen ska jag träna med Sarah och förhoppningsvis ska jag ut senare med några andra :) Ifall min hals tillåter mig göra detta.

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha jaa, i början var jag faktsikt lite skeptisk till lasagnen (eller hur det stavad :S) men sen blev den riktigt god :D

2009-02-08 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0