Biggish fishish!

Eloooooiiiiiiseeeeee, ääär vii mer ään baaraa vänneeer?!
Jag måste erkänna en sak, i really get carried away when i hear that song.
ARVINGARNA FÖR FAN!
Linda skulle vara stolt över mig om hon visste vad jag sitter och tänker här och nu...
Annars har dagen flugit på bra, bara det att jag har gått och blivit förkyld nu..igen. Men det stoppar ju inte mig från den underbara chansen att spöa mina små vänninor på bowling! Eller okej, jag hoppas det går bra imorgon iaf. Ska som sagt spela bowling imorgon med några och sen ut på krogen för någon drink eller två.
It will be awsome, as usually! Men nu ska jag se Big Fish, som Viwi ( jag vet inte hur många gånger hon har påpekat detta ) så innerligt säger att jag måste se.


Kommentarer
Postat av: isabelle

oh yee, den filmen är mucho bra!

2009-02-20 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0