Bakery

Halloj! Kom precis hem från Emma, vi hade en riktig bakdag igår och sen kom Elin och Sanna för att godkänna bakverken. Jag tror det mesa blev godkänt, Emmas pollykaka säger jag bara..shit! Vi bestämde oss sen för att gå och hyra en skräckis som inte alls var så bra som vi trodde, jag kommer inte ens ihåg vad den hette för att varna er. Men vi stängde av efter 5 minuter kanske och körde singstar istället. Emma och jag vann första ronden, övning ger färdighet serru! Sen blev det att vi slaggade där, alltid lika trevligt må jag säga :) Jag sov hur bra som helst föresten!
Slänger in en video med Organ - Brother, den är sjukt bra!


Ska fixa något att smaska på nu och sen sega mig lite för sen blir det träning, see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0