This is the good life

Sitter och skriver en recension om en av våra lärares arbete men tänkte slänga upp lite bilder som visar hur det är där jag bor.











Haha shit, jag insåg precis att jag inte har tagit några kort alls. Ska bli skärpning med det! Jag har egentligen massor att säga för det känns som om allt jag ser och allt jag hör berättar historier, historier om det förflutna och även om framtiden. Däremot kan jag inte sätta ord som kan förklara det vackra som jag upplever här på andra sidan jordklotet, det måste helt enkelt upplevas och ses med egna ögon. Det känns som att jag kan vägarna utantill och alla dessa hundar som bor på gatorna, det känns som om jag känt dom hela mitt liv. Jag kan praktiskt taget säga att flytta till Chile är det bästa jag gjort i mitt liv. Det säger ganska mycket i för sig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tyckte allt att jag såg en katt i hemmet!

2009-08-28 @ 11:37:57
Postat av: Anonym

du är hemma ,där du tillhör

dina rötter kommer därifrån därför kan du känna så borta är bra hemma är bäst

love you moronita,så du bor inte hos tia gladis längre ?

2009-08-28 @ 13:35:32
Postat av: herman

Jag är glad att du har det bra! Önskar att jag kunde åka och hälsa på dig :)

Ha det toppen, kramar!

2009-08-28 @ 14:53:24
URL: http://nonchiunque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0