So baby watcha say!

Nu sitter jag på bussen upp mot Sthlm, kommer komma fram om ungefär en timme och 25 minuter. Innan jag åkte träffade jag Sanna, Elin och Emma. Vi gick och åt på Ming Palace, det var mysigt och trevligt. Vi borde göra sånt oftare tycker jag. Sen skjutsade Emma mig ner till fjärrbussterminalen och vi satt i bilen och dunkade musik, boom boom boom! Sabina joinade efter ett tag, sen var det dags att säga hej då. Efter Emma hade åkt iväg kände jag att nu brister jag, det gjorde jag med. En del människor sätter helt enkelt spår i en...
Men ett avsked behöver ju inte betyda för alltid! Oh, vi åker längs en jättefin solnedgång. Den svenska naturen är verkligen vacker, allt är så vackert nu när man ser saker genom ett annat perspektiv.
Haha, det är så sjukt men jag känner mig verkligen upplyst..precis som Buddha.
Nu ska jag sova lite och lyssna på Jason Derulo - Watcha Say, en liten remix på Imogen Heaps låt Hide and Seek ( sjukt bra låt! )

Here she is by the way, hon sjunger live men det låter exakt som på cd:n.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer skrivet om resan från stockolm till chile alla uplevelse och intryck

mama

2009-08-22 @ 08:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0