dream on

Imorgon lämnar jag Linköping för gott folket! Hähä nä, kanske inte för gott men för ett tag iaf. Jag drar till Sthlm imorgon efter vaccinationen och kommer bo där tills på torsdag, då jag åker till Chile. Ska ta vara på tiden den sista tiden här, njuta av att vara i min lägenhet och bara få vara. Sen ikväll blir det att träffa några ute och ta en bärs eller något, säga adjö med. Jag tror faktiskt jag ska bort mot basketplanen och köra några skott, ta vara på tiden som sagt! Fast jag borde sova eftersom jag är sjukt trött, var hos Ebba igår och hängde. Vi satt på hennes soffa och samtalde då vi plötsligt såg en skugga röra sig över golvet, ordet råtta dök ju upp i huvudet som bara den och vi började skrika som idioter. Haha måste sett roligt ut..men det var bara en mus. Eller två, kan vart tre.


"Those flashing lights come from everywhere
The way they hit her I had to stop and stare
I'm love stoned from everywhere and she knows
I think that she knows, think that she knows

And now I walk around without a care
She's got me hooked
It just ain't fair, but I...
I'm love stoned and I could swear
That she knows
Think that she knows
She knows, she knows"

HUBBA BUBBA!

Kommentarer
Postat av: lergrytan

Lise, det är helt stört vad jag kommer sakna dig, positiva Lise som alltid har leendet på läpparna, livsnjutarn som fixar allt, hon som jämt är på topp.. Alla våra stunder, dom värdesätter jag. <3

2009-08-17 @ 16:13:12
URL: http://ebaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0