this year



"This years love had better last
Heaven knows it's high time
I've been waiting on my own, too long
When you hold me like you do
It feels so right, oh now
Start to forget how my heart gets torn
When that hurt gets thrown
Feelin' like I can't go on.
Turnin' circles time again
Cut like a knife, oh now
If you love me got to know for sure
Cuz' it takes something more this time
Then sweet, sweet lies, oh now
Before I open up my arms and fall losing all control
Every dream inside my soul
When you kiss me on that midnight street
Sweep me off my feet
Singin' ain't this life so sweet?
This years love had better last.."

Fuck vad fin den här låten är alltså! Hemkommen från en trevlig avskedsfest hos Emma/krogen, ska laga lite mat och gråta. Gråta för att jag har världens underbaraste människor omkring mig, lycko tårar alltså. Får man fin hy av har jag hört, så nu kör vi! Haha nää ^^ Jag vill bli ful och rynkig,tss...ska bli lika vacker som mor min! Världens vackraste kvinna, det är du Nancy Del Carmen. Oh, kom på ett nytt namn till dig som rimmar på ditt riktiga! Nancy Med Barmen, hihi.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm, mycket fin låt :) Du vet väl om att den är med i crazy beautiful?

2009-08-16 @ 11:34:03
Postat av: vanesa

tack min baby love you så much,att jag gråter redan fast du inte har gått en,och du är den vackraste flicka som finns på jorden,så naturell utanpå och inuti.

love you 44444444444444444444444444444444444444444 ever

2009-08-17 @ 07:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0