resume

Äntligen hemma! Jag och Ebba drog till Berg igår för att träffa Fredy och Kim, samt lyssna på Ulf Lundell. Don't ask me what kind of songs he sing because i only know one; ÖPPNA LANDSKAP! Yes iaf, vi drog dit och satte oss och bärsa lite. Vi tävlade vem som kunde dricka snabbast, Ebba vann men det förvånade mig inte ;) Höhö.
Mario skulle också kommit men han trodde jag menade Berga när jag sa Berg, Rinkeby bor alltså. Näävars det var trevligt iaf, vi drog hem till Kim sen och chillade. Killen har en as skön fåtölj och världens snyggaste matbord! Det var lite svårt att somna sen för kroppen ömmade sen Emmas och mitt lilla slagsmål. Oj, jag kom precis på att jag inte har delat med mig av fredagen...det var så mycket så jag orkar inte riktigt skriva allt, förutom att det var riktigt jävla trevligt!

Aja, åter till sovande. När jag vaknade hade Freddy och Ebba orkat sig upp och köpt varma baguetter och den skrattande kon! Det är en ost ifall ni inte visste. Så vi käkade lite frulle och sen var det dags att bege sig av, jag drog mot Fanny och blev bjuden på saft och lite chit chat med hennes nya granne. Vi drog sen till Gottfridsberg där Emma låg och solade, haha vi skulle smyga oss på henne och sen kasta äpplen på henne. Fannys äpple var ju ganska åt fel håll men jag är så himla pricksäker så jag träffade hennes huvud, mitt i prick :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0