jag ska ha mat NU!

Gosh, det är ju galet varmt! Rena rama bastun här hemma, måste öppna fönstrena innan jag smälts bort. Dagen har gått åt att plugga, dö lite av värmen, plugga och plugga. Jag har kommit på att jag inte har ätit något idag förutom en halv melon så jag borde bege mig till köket omedelbart. Ska nog unna mig en paus nu och kolla på tv, äta och sen ta ett lååååångt bad. Fiiiint som snus ( fast snus är ju inte fint, om det inte är dagislärare som snusar) !

Gårdagen tillbringades bl.a på Ewes kolonilott, jag gick runt och åt smultron medans hon plockade sallad, tomat, bönor m.m. Skejtade lite med, det var längesen jag gjorde det märkte jag...öhm. Drog och träffade Sabina sen i Lambohov, sjöng SingStar med hennes systrar. Dom var ganska bra på det faktiskt, Sabina däremot höll ju inte ribban. Haha, kommer få stryk för det här men det kan inte hjälpas; Sanningen ska fram! ^^
Vi drog sen till berget för att träffa Freddy och Ebba, satt där och chillade lite. Sen blev det kallt och det var dags att dra sig, jag somnade gott framför datorn.

Nej men vad gör jag? Jag ska ju äta! Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0