DONUTS!

Sitter och kollar på How I Met Your Mother med Ebbish, vi var på bio idag och kollade på filmen Year One. Den var helt okej, tråkigt bara att man inte kan betala med kort där. Hade vart gott med något att äta till, fast Ebba kom ju på 5 minuter innan filmen var slut att hon hade lite chips i sin väska. Men bättre än aldrig!
Vi drog till Braskens bro och åt glass sen, oh!! Kom på att vi har två donuts kvar, wiiiie!

Jag drömmer att månen är jätte vacker, stjärnorna är alldeles klara.
Jag ser två ringar, dem är så runda och fina.
Jag slår upp i min drömbok vad detta kan betyda.
Det betyder att det är dags att äta donuts, så nu ska jag orden lyda!
Fiiiint :)

Kommentarer
Postat av: nancy

var det verkligebn du drömnde det ?och du tolkar så lätt det ? jag ser djupare tankar i det.

sarangedo

2009-08-06 @ 10:29:11
Postat av: Lise

För lätt? Du vet inget om vad donuts betyder för mig, det är rättare sagt du som tolkar mina ord alltför lätt. Du vet inte tyngden bakom det jag skrivit.

2009-08-06 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0