back to school

Idag hade jag min forsta skoldag, vi gjorde pedagogiska ovningar och intervjuade varandra. Vi satt aven pa altanen och fikade, jatte mysigt! Ska fixa bilder sa ni far se hur det ser ut. Jag var och kollade pa ett nytt boende med och gillade det starkt, plus att tva av mina klasskamrater bor dar. Marisol och Ammie. Jag gick med dom pa stan plus Natalia, vi kakade hemma hos mig och sen gick vi och kopte skolgrejer.
AH! Hatar att skriva utan dom svenska vokalerna...
Iaf, vi ska traffas senare och ga ut nagonstans. Kanske ut och dansa eller bara ta en Corona :)
Nu ska jag duscha men talk to you later! PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ya le dio los regalos a la tia gladis y que dijieron de ellos ?

2009-08-25 @ 17:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0