1 in my mind

Bilder från helgen kommer senare, har nämligen lite bråttom. I fredags drog jag med Ebba och hennes föräldrar till Varberg, det var sjukt mysigt och vi bodde på Varbergs fästning. Kom hem på lördagen och då var det äntligen dags för oss att dra på Ken Ring. Ebba ich Elias kom hem till mig för lite förkrök och sen drog vi till trädgårdsföreningen för att träffa Ida och Amelia, lillasystern har ju äntligen blivit 18! Hon hänkade på till lorient och när vi kom dit så kändes det som om jag var hemma, helt sjukt. Kan inte förklara känslan men allt kändes så jävla bra!! Det var fullt med sköna människor och stämningen var på topp. Det är något med människor som fashinerar mig har jag kommit fram till. Innan Ken spelade så körde deras förband, dem var nice men jag kommer inte ihåg vad det hette. Sen när han kom på scenen så fuckades allt ur, vi skrek, vi hoppade, vi sjöng och vi garvade. Haha han var grym faktiskt, Pato Pooh låtar kördes med och det var grymt :) Men sen såklart så är det några idiotos som förstör och det blev bråk så han slutade spela, lite tråkigt eftersom han var bra. Vi var ett helt gäng som drog hem på efterfest till Eddie, han, Amanda och jag var uppe hela natten. Vi såg bl.a. på filmen 300, grymma effekter på den filmen. Sickt. Sen någon gång vid 14 nästa dag så drog vi, sjukt sugna på mat.

Oj nu måste jag dra, ska träffa Ewe och plocka lite gotte på hennes farsa kolonilott! Chao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0