Welcome to the OC!

Shit vad konstigt det känns av att inte ha skrivit på dagar, det börjar nästan sätta sig i ryggraden detta. Ebba och jag har precis gjort chokladbollssmet med vaniljsås i. FETTIT GOTT BRUUR!
Vi har även haft OC, såkallad ordcirkel tillsammans med Chambel genom SMS. Vi ser fram emot nästa och vill ni även vara med är det bara att hojta till. Fri medlemskostnad, dock betalar ni SMS:en själva. Detta är något föreningen int ehar råd med än, men om vi blir stora så!
Jag tror Ebba ska fota mig nu, i smyg, hon brukar göra sådant...smyyyyga.
Jag ska överaska henne, som en smäll på en myyyga (mygga men det var tvungen att rimma där kändes det som)
Här kommer några pics från igår när vi var iHangaren och skateade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0