ljuden hörs från ovan

Jag mår illa och jag mår dåligt. Jag mår antagligen illa för att jag än en gång glömt och käka så vi ska fixa ihop något snabbt. Dåligt mår jag men det är fan mitt eget fel och jag förtjänar antagligen detta. Estupido!
Annars har jag faktiskt pluggat idag, go go! Sovit med, hehe :) Nämen! Haha vad cp, jag lade precis märkte till att jag skrev vi fast jag är helt ensam här hemma...or am i? Jaja, jag hade inte något vettigt att säga därför avslutar jag inlägget med:

Gör allt du vill, gör vad du vill
För jag är endast en människa som vandrar och söker
Jag fann ljuset men jag lät den försvinna, jag tappade greppet och lågan släcktes
Det blev mörkt och tyst men jag blev van och tillslut kunde jag finna vägar även i dem mörkaste tiderna
Synen var inte något jag kunde förlitade mig på utan hörseln blev min styrka
Jag hörde dem skrika: KÄMPA!
Men jag lät dem hållas för jag förtjänade varenda slag och spark

Gör allt du vill, gör vad du vill
För jag är endast en människa som kryper och förlorar


Kommentarer
Postat av: Ingrid

vadda lilli? Skrev du den har dikten?Besito...

2009-04-22 @ 00:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0