baby, this is the good life that we live

Det finns en helt underbar bok som Astrid Lindgren har skrivit, den heter Min allra käraste syster. Visst, det är en barnbok men det är en TUNG barnbok. Varför jag kom att tänka på den va rför att min egna allra käraste syster fyller år idag, happy birthday to you!



Jag sitter och försöker komma på tre trevliga saker som kommer hända idag;
 -grillning
-utgång
-?
Attans, jag kommer bara på två och som inte ens blir av om inte vädret blir som jag önskar. Så mer sol åt folket! Idag blir det en kort dag eftersom vi bara har Multimedia, ska springa några ärenden på stan tänkte jag och sen blir det prov. Jag blev föresten sugen på Yogi nyss, mm vad gott det skulle vara med indisk mat. Jaja, nu blir det fil med flingor istället.
HARIBOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0