Time is running

Har tänkt att jag ska hinna skriva klart detta blogginlägg innan klockan 00:00. Klockan är nu 23:46 so i have about 14 minutes left. Nyss hemkommen från ekholmens skatepark, var där och åkte lite med sarah. Vi har även kört basket (sjukt kul!), gungat och bara chillat. Jag har nämligen hittat den perfekta basketplanen mwohaha! Var och körde med mamma med, bakset alltså, kvinnan är hel grym! Annars är det skola imorgon, not funny at all men sen blir det kul. Kalle kommer nämligen så jag kan få övningsköra lite och sen hoppas jag innerligt innerligt att jag hinner åka med Ebba och Freddy till Mantorps skatepark och åka lite där, tror det kommer bli as nice :)
Ja, nu är klockan 23:49...kanske kan slänga in en bild från kvällen om jag hinner.
Tanananana.





Shit alltså, as trött i hela kroppen. Det bara värker i fötterna och i ryggen, känns som om jag har lekt med en hund hela dagen. Men det har jag ju inte, fast Sarah räknas ju inte riktigt till den mänskliga arten. Jag säger bara: PUSSY! KOM DÅ PUSSY!
5 minuter har jag till övers, kanska ska passa på att säga att åk till COOP i Berga för där är det fint. Det är det, det är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0