the red mark

Igår var en mycket mycket mycket trevlig kväll, bra musik på Platå var det med. Träffade Victor och pratade om den förlorade mössan som jag fått av honom. Såg när Chambel körde salsa moves på dansgolvet. Det enda tråkiga den kvällen var att min fucking korthållare försvann, verkar vara min specialitet att dropa den. Ska ringa till Platå och kolla ifall den finns där men den är säkert snodd. Optimistisk jag är. Men jag ser fram emot kvällen då det blir lite trevligt häng längs stångån med Jon, Jonathan och Soffan. Två snubbar vi träffade igår och som ikväll bjuder på baguetter och bärs, till och med vegetariska! Ibland blir man glad när man träffar dem få gentlemännen som fortfarande existerar.
Nu blir det duschen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0