Resume av dagen sa lagen

Im hooooome. Kom hem nyss från en jätte trevlig kväll ,eller dag faktiskt. Vaknade upp hos Soffan och det var sol, skinande och vackert. Tog mig en morgon promenad hem till det underbara och gröna Berga. träffade Emma för lite glass och chill. Sen blev det att ta en kall dusch och sen fortsätta mot Hejdegården för att vara lite med Karolin. Vi köpte hallonsoda, kakor och cheezeballz! Satte oss med en filt nere vid ån och bara hade det trevligt. Den kvinnan förstår mig, helt insane :) Sen drog vi hem till henne lite och sen blev det att hämta Soffan för att träffa J & J. Vi satte oss utanför Scandic och dom hade med sig bärs, chips, mackor och gud vet vad. Allt, dem hade allt! Spelade boll och chess, får öva upp mig lite till nästa gång. Sen blev det ju nedrans kallt så vi drog till hotellet som Jonathan bor på, Radisson Hotel. Vi gick och hyrde film med, sen ringer ju min rappare och ville köra lite så nu jävlar ska det bli av med en riktig fet låt alltså. Right Ebbisch ;)

Jag är inte trött så jag ska nog ligga i sängen och bara blunda, lyssna på musik och fantisera mig bort en stund. Det är fint, det är det.

Kommentarer
Postat av: E to the bba

Om det ska :D Ser fram emot detta!

2009-04-26 @ 19:23:54
Postat av: Sofia

Tycker om det du skrev! Skojigt att se en del fina grejer och inte endast det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0