Joggiling?

Ännu en dag har gått som så många gånger förr, det här var en av dem härliga dagarna! Simhallen blev den första anhalten, begav oss senare för att frukost i St:lars parken. Ewe och jag jonglerade och hade det allmänt chill, drog till butiken sen för att fixa fler bollar att kasta upp i luften. Sen blev det äntligen dags för den första glassen på Bosses glassbar, kokos och melonsorbet! SÅ JÄVLA GOTT!
Satte oss vid domkyrkan, sen kom Emmis och joinade med en creepe och den var ju inte lite god den heller. Ska banne mig börja köpa creepes där, himla gott var det. Sen fick vi en guidad tur av Emma som berättade om dem gamla husen i Linköping..väldigt intressant må jag säga, haha :)
Vi hamnade tillslut i parken vid Konsert & Kongress där vi fortsatte med jongleringen, jag kan föresten jonglera med TRE bollar nu. På riktigt alltså, jag svääär leen.

Vi matade fiskmåsar med, eller Ewe gjorde det, jag gillar inte fiskmåsar så jag försökte göra så att änderna fick mina brödbitar istället. Sen kom Emma och hämtade mig så jag fick bila hem, alltid lika intressant att se hur mina små vänner beter sig ute på vägarna. Och nej, jag var inte rädd Emma...jag försökte bara tänka på att jag var någon annanstans.
Haha, you know that im just fucking with you. You go Glenn Coco! You go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0