i know you miss things like this

Jag hör vattnet börja koka men jag kan inte röra mina ben, inte ens mina fötter. Jag sitter som en sten på stolen här och jag kan inte komma loss. Hade tänkt att jag skulle göra lite pasta som fyllekäk men det verkar som vattnet ska få koka ett tag till i alla fall. Kvällen har varit riktig jävla fantastisk och underbar, en kväll jag kommer kolla tillbaks till faktiskt. Vi var ett helt gäng med folk som satt vid sandstranden utanför Scandic och hade det så himla trevligt som bara få kan ha! Vi sjöng ( en del skrek ), lekte, drack och grillade. Vi träffade såklart på småkillar som tiggde cigg och bärs, det får en att minnas tillbaka. Hahaha, det känns som om man minns tillbaka men det gör jag inte egentligen because i never did anything like that, hmmm :)

Det är konstigt varför man börjar tänka så mycket när man är onykter, konstigt är vad det är.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0