I do belivie

Det är så himla varmt, helt underbart! Kom precis hem från stan men ska dit snart igen, sen blir det jobb och då har dem bestämt att dem vill gå på stan och kolla runt lite. Inget mig emot, ska nog ta en glass när jag ändå är igång :) Men nu ska jag käka lite mackor innan och ta av mig lite kläder, eller byta om menar jag. Hehe, får se ifall jag hinner och orkar skriva något senare. Bye bye.

Just det, jag såg världens hetaste person idag. Jag gick längs McDonalds fönster och ser att någon kollar på mig. Jag fortsatte gå men tänkte att jag skulle kolla in igen, då kollade den personen på mig med! Sen märkte jag att det var min spegelbild. Bra där Lise. Men nu ropar solen så hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0