Gör du, gör jag!

Undrar vad man gör för konstiga saker när man drömmer egentligen, jag kommer ihåg att jag vaknade upp i morse av att jag hade bitit mig själv i tungan..på undersidan! What the fuck liksom, hur fan är det möjligt?! Skulle nästan vara kul att filma sig själv när man sover och se vad man håller på med om nätterna. Men annars har jag sovit gott, helt slut var jag när jag kom hem igår natt. Övningskörningen gick alldeles utmärkt och jag är så jävla grym, det är bara så. Sen drog Ebba och jag till stationen för att åka till Mantorp men Freddy ringde och sa att vi fick skjuts av hans fader så det var nice. Det var kul i skatehallen och ska lät dit igen, sen drog vi till Pizzerian för att möta Li och snacka lite. Jag säger bara en sak till Li: GLÖM INTE! :)

Sen var det dags att dra hem med pendeln, drog till Sarah sen och vi drog såklart till Bosses för att möta Michelle där. Vi åt glass, debaterade och snackade bebisar. Haha det var kul det. NEJ! Jag såg just att min ring är borta, vad fan..nej jag måste leta efter den nu annars blir jag ledsen i ögat så hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0