BOLT NU!

Ebba har meningen i handen:

Stjärnorna kommer alltid stå kvar medans vi rör oss som bollar i luften
Vad kommer hända härnäst?

Elias har talat:

Jag tror min balpartner är lite arg på mig för att jag inte kommer på träningen imorgon för att jag skadat foten men att jag var ute på krogen.
Men jag sade att jag satt still.

Ewe, låt höra:
Mmm.

Själv sitter jag här i min säng med alla dessa djupa människorna, vi har haft en trevlig kväll och den lär fortsätta här hemma. Ont i huvudet har jag, Omar är drottningen, länge leve!

Tre personer går in på ett konditori, de köper en tårta som kostar 30 kr. Dem betalar 10 kr var. Men efterom tårtan är gammal ger bagaren 5 kr i rabatt. Men bagaren tänker såhär, jag ger dem en krona var och stoppar resterande två kr i fickan. Då har dem betalat 9 kr var. Men då kommer vi till den stora frågan; 3x9 är 27. Bagaren hade två kronor.
27+2=29, men det var 30 från början. Var har hänt MED EN KRONA?

Okej jag fattar inte den här och dem vägrar säga så jag ska fan ta och fundera på denna, sov gott!
Ciaaaao, bolt nu! VOFF! :)

Kommentarer
Postat av: herman

jag fattar! ;)

2009-04-19 @ 17:42:37
URL: http://nonchiunque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0