Alla

Hej hej, tjena tjena och hallå!
Typ nyss hemkommen från Hallsberg, hade det så himla trevligt och jag ville inte åka hem. Jag älskar när man träffar så trevliga människor, love it! Jag tjöt så mycket av skratt, det är så det ska vara, härligt. Ewe står i mitt kök och fotar hör jag, vi ska snart dra iväg till stångån för lite grillning, sen blir det l'orient och resten av alla andra ställen. Jag väntar bara på att Elias ska komma :) Sen drar vi, jag är ganska trött egentligen men vad gör man inte för en del människor.
Jag slänger in bilder sen från helgen så ni får lite update vad som händer.
Jag älskar min mamma föresten, men det visste ni redan säkert? Även fast hon är en bajskorv ibland.
Ciao bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0