7-eleven!

Nu har jag möblerat om här hemma för jag tröttnar ju så himla lätt på hur saker och ting ser ut, jag vet dock inte riktigt vad jag tycker. Jag har lust att slå sönder mitt matbord men den har ju varit med mig sen födelsen..så jag tog bara sönder ett ben på en av stolarna. Det får räcka så länge.

För att prata om en helt annan sak så har jag tänkt på att det inte finns någon 7-eleven butik här i Linköping MEN jag har hittat en! Vissa tror ju inte på det *hooost*Saa..*hoost*. Men det gör det, nere vid Shell macken vid Braskens bro. Snacka om att jag kommer hänga där, speciellt när den goda glassdrinken kommer. Kommer ihåg när jag åt den för första gången i knarkparken, sommaren i Sthlm, det var fint. Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0