Perfekta korvar!

Oh, detta var nästan den godaste måltiden hittills. Har inte känt så här på länge, alldeles perfekt mätt är jag, mår inte dåligt och är inte heller hungrig. Haha, jag är helt fashinerad. Tänk att två alldeles perfekta sojakorvar kan göra en så glad, tillsammans med lite spagetti vill säga.
Sovit gott har jag med gjort, i min säng!
Det känns skönt att vara hemma nu, blev rätt nöjd med tapeterna, vill bara få upp mina tavlor nu.
Det fattas en del saker till lägenheten märker jag, innan jag blir riktigt nöjd

- en dammsugare ( fast då ska det vara en tyst jävel)
- en sänggavel
- en dammtrasa
- några mattor
- nya persiener ( kan ju inte låta grannarna få ha sitt roliga)
- två gardinstånger
- en duschdraperi stång
- en lampa ( för mysfaktorns skull)
- en liten kastrull

Dem sakerna ska jag jobba med att skaffa. Kan kanske önska mig några av dom som julklappar, för snart är det jul!
Om typ 2 månader, då kommer även Ballen hem, kan man önska sig en bättre julklapp?
Undrar vart man ska fira jul, i Rimforsa, Linköping eller i Stockholm. Hoppas det bara blir med hela familjen, för en gång skull. Man behöver helt enkelt sin familj, och jag saknar min storebror Torkel. That's it, come home.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej Lisefise! Nu läser jag din blogg också, bara så att du vet.

2008-10-25 @ 16:42:17
Postat av: Ballen

Mmm, min underbara Lisefise! Nar jag kommer hem ska vi festa garnet och ata glass. Eller hur?

2008-10-26 @ 16:53:30
URL: http://isabellefriberg.blogg.se/
Postat av: idaw

hahaha shit, seriöst när fan blev man helt bra mätt sist? antingen äter man för mycket och vill ligga och tjuta och spy för att man är så jävla mätt eller så är man fortfarande hungrig och surar för det! skitliv säger jag haha

2008-10-27 @ 10:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0