Take me hooooome

Emma påminnde just om att klockan  bara är 12:30, fy, känns som om jag har vart här sen..jag föddes?
Det är inte så kul som jag trodde det skulle vara att ha vårt café som pratikplats, ta mig till ungar som jag kan gulla med istället. Det tar på krafterna, kommer vara nedbryten inom en månad, ligga på köksgolvet halvt död och sakta bli uppäten av mina dammtussar. På tal om dammtussar, måste skaffa en dammsugare för det funkar inte att borsta golvet varenda dag. Gah, så mycket man behöver, give me the money!

Det ska bli skönt med lov nu, inga tider att passa, wihuu! Jag insåg det precis, lov lov lov :)
Tror aldrig jag har längtat så mycket efter semester.
Saknar min säng med, min lägenhet. Det pågår nämligen renovering av tapeter hemma hos mig.
Lite nervös inför resultatet, men det blir nog bra.
Måste jobba, ciao!

Kommentarer
Postat av: ilhana

om du fick en glass skulle du nog klara dig (A) hihi

duktig är du



trevligt lov om vi inte ses

<3

2008-10-23 @ 13:02:56
URL: http://sorandom.org/
Postat av: emma

Och jag vill se din nytapeserade lägenhet någon gång på lovet! Annars kommer jag och våldgästar dig med mina katter, de är gillar tapeter oerhört mycket... ;)

2008-10-23 @ 18:18:18
URL: http://cioccolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0