STHLM!

Finally finally finally, på onsdag drar jag till min hemstad! Det känns som om jag inte har varit i Stockholm på flera månader, fast jag var där i augusti. Längtar efter tunnelbanor och massvis massvis med folk som man verkligen inte känner igen ( linköping ÄR litet ).
Men det ska bli kul, ska fota massor har jag bestämt mig. Ska ju äntligen få prova på Rockband som jag har hört så mycket bra om, eller jag har ju bara hört det från Sarah men i alla fall.

Idag har jag varit vääärsta handyman, fixade lampan i köket och...det känns som om jag har gjort mycket idag men det är bara det jag kommer på. Jag borde börja med att packa egentligen men jag känner mig lite seg.
Jag vill även ringa min bror och tala om för honom att jag kommer upp men jag vågar inte. Att inte våga ringa sitt eget blod och kött, vad är det för syskonband egentligen?
Köttigt värre.

Kommentarer
Postat av: emma

när kommer du hem? ;)

2008-10-28 @ 10:18:47
URL: http://cioccolate.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vågar inte ringa alla mina 6 syskon i bland. mohhaha :D

2008-10-28 @ 16:19:59
URL: http://signera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0