Some sunday shit

Haha, jag dör. Sitter och kollar på Viva La Bam, jag tycker verkligen det är as kul.
Dom flesta av mina polare fattar inte varför jag gillar att kolla på program som Jackass, Wildboys och Viva La Bam.
Har inget bra svar förutom att säga; det är ju så himla kul!
Vem vill inte kunna jävlas med sina föräldrar utan att ens få argsint blick?
Så, ifall April eller Phil Magera läser detta, snälla, adoptera mig!
Liselott Magera..nja, kanske inte.

Annars så har dagen spenderats framför youtube, hittade en ganska hyfsad kille och tjej som gjorde en bra cover på Damien Rice's - 9 Crimes.
Det enda jag stör mig på är att tjejen hela tiden ska se så "mm-kolla-på-mig,-jag-kollar-bort-ibland-för-att-se-lite-mystisk-ut-men-sen-vänder-jag-mig-och-kollar-in-i-kameran-lite-sådär-smått-sexigt". Ni kan ju välja själva att bli plågade genom att se på videon, annars kan ni bara lyssna.

http://www.youtube.com/watch?v=3dfKKMIPp3Y

Kommentarer
Postat av: idaw

OKEJ pallar inte se "mm-kolla-på-mig,-jag-kollar-bort-ibland-för-att-se-lite-mystisk-ut-men-sen-vänder-jag-mig-och-kollar-in-i-kameran-lite-sådär-smått-sexigt". fan vad irriternade det var haha

2008-10-27 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0