Om dem kan, så kan jag med

Mina ögon kan knappt hålla sig öppna, vill bara falla ner i min sköna säng men istället hamnar jag på mitt golv med två filtar och en kudde. Varför? Jo, för att tapetserarna inte blev klara idag och nu får jag ligga där, fy!
Fast jag kommer nog somna fort, så trött som jag är.
Tuff dag today, jobbade som sagt på Café Siesta, provade även studentmössor. Allt som allt gick på runt 1100 spänn, ka-ching!
Sen jobbade jag på Vuxen Skolan, alltid lika glädjefyllande. Har märkt att min glädjekälla fylls på every time i see their faces :) My happy place.
Vi åt pizza, fattar inte varför jag fortsätter att köpa pizza om och om igen, fast jag inte gillar det.
I för sig, Pizza Hut är ett BIG undantag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nae stackare :P

2008-10-26 @ 12:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0