Dem två männen i mitt liv

Försöker plugga med en inlämningsuppgift, går inte bra alls eftersom pappret är uppdelat i två delar. Tack vare min vän som klantigt nog tog sönder den då hon som vanligt ska hålla på och tramsa. Dumma unge.
Fast i för sig, det kan jag ju ha som orsak till att slippa göra klart den. Men vid närmare eftertanke är det den sämsta ursäkten, bättre att jag river sönder den mer och säger att hunden tog den.
Ska nog skaffa en, någon gång i alla fall. Antingen en liten mysig och gosig ( två ord som betyder samma sak but anyway ) som inte blir mycket högre än en 50 centiliters coca-cola flaska, eller en mellanstor rottweiler som gör så att folk skiter på sig så fort dom ser skuggan av oss. Mysigt.

Oj, märkte att jag helt och hållet råkade glömma vad det var jag egentligen ville dela med mig. Dem två viktigaste männen i mitt liv var det ju, om jag säger krämig och degig glass som kostar skjortan men det är värt pengarna?
That's right, Ben & Jerry's!
Nej men nu måste jag verkligen försöka göra något vettigt, kanske sätta på tv:n.
Haha :)

Inna jag går måste jag bara ge ett låttips: Merz - Butterfly, passar bäst till när man kommer hem avdankad från en femenistfest i Uppsala...ett tips bara!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha köpte du glassen sen?:D

2008-10-20 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0