YES HE DID!

Alltså vad är det med all denna dimma?
Jag tycker det är så himla jobbigt.
Så fort man vaknar: dimma.
Så fort jag kommer hem och kollar ut: dimma.
Dimman får mig jämt att tänka på The Mist, det är en riktigt bra film det.
Usch, säger bara en sak: inte fräsht med stora insekter.

Blev så himla glad när jag vaknade föresten, satte på tv:n såklart för att veta hur det hade gått för Obama så kommer jag exakt lagom till hans tal. Wihu, jag blev rörd och fick ståfräs (gåshud).
Av hans tal alltså. Fast han kunde ha kryddad det lite mer tycker jag, but im happy.
Förändringar är bra, speciellt om det leder till något bättre och det hoppas jag och tror att Barack Obama kommer göra.
Hoppas han inte blir dödad nu bara, det brukar ju hända dem bästa poltikerna tyvärr.

Nej, nu SKA jag fan i mig städa! Skärpning Lise!
PS. Oh-oh-oh obaaaaaama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0