KanellenaK

Oj, här känns det inte som om jag har varit på ett tag. Jag förstår inte hur en del orkar/har tid med att skriva ett par blogginlägg per dag. Creeds till er som orkar. Jag har inte så mycket att säga nu, är precis hemkommen från Sarah.
Vi och några hade tänkt ha en liten trevlig kväll med massor av olika tv-spel, det börjades med att det kördes lite Guitar Hero :) Sen skulle vi försöka koppla in Nintendot, det tog sin stund det. Så istället började vi att spela Poker. Tillslut blev det Gäster med Gester, haha, ojojoj, det spelet är ju riktigt kul faktiskt. Tror jag kännade in några extra år under den stunden vi spelade, my team won! Åt gjorde vi med: flera påsar popcorn, chipser med dipper och vegetariska nuggets.
Sen när alla hade dragit exprementerade Sarah och jag lite som vanligt i köket, det blev Kanelgrottor på toppen av allt.
AS GOTT!
Jag diggar verkligen kanel, åh bara tanken får mig att flyga. ( Tänk er när en av hyenorna säger Mofasas? namn flera gånger) Kanel kanel kanel kanel :)
Sen satte vi på Moulin Rouge, fast jag somnade till då och då, då kände jag att det var dags att cykla hem.
Så nu sitter jag här, med ögonlocken nere vid knäna och längtar tills jag avslutat denna mening.
PS. "Ögonlocken nere vid knäna" lät väldigt vidrigt, men så får det stå nu för jag kommer inte på något annat som förklarar min trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0