Do you think about me like i think about you

Jag sitter här alldeles lycklig, allt går verkligen som smort, som en oljad blixt.
Gick till L'Orient för att leta efter min jacka, eller Sarahs och min rättare sagt.
Hittade den och mina nycklar var kvar, thank you lord!
Sen fick jag en hel bunt med fribiljetter till nästa RnB kvällen, då jävlar!
Åh, längtar redan.
Sen när Sarah och jag skulle till McDonalds ( jag gillar inte Mac men va fan, dem har den godaste jordgubbspajen med vanilj ) så ringer Franco!
Det var lite lustigt eftersom jag och Sarah hade snackat om honom en stund innan, liksoooom shit majbritt.
Sarah tyckte säkert jag var fånig som höll på så dant, du får ursäkta mig :)
Men som sagt, nu sitter jag här..lycklig!
Är lite spyfärdig sen restaurangen och glassen men det ska nog lösa sig.
I värsta fall får jag väl stoppa ner fingrarna i halsen.
Det var ett skämt, eller inte egentligen men jag var inte allvarlig om man säger så.
Nu ska faktiskt skriva klart en uppgift som vi fick av Johan, känns som om jag börjar komma on right track.
Eller jag hoppas i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0