Konst-igt

I just to ruuuuuuule the world...and i still do! Kollar på lite målningar som Fumi Minnie Nakamura har gjort, tänk om man kunde få tag i en av hennes tavlor. Jag gillar denna som heter Severe Punishment and Lasting Bliss, give me!


Mer finns på http://miniminiaturemouse.com/ ifall ni vill se mer.

Ska snart iväg och träna på Gymbolaget, har fortfarande träningsvärk från i söndags men ska träna bort det förhoppningsvis. Haha, det är ganska kul faktiskt, man ser hur alla storka starka har typ 6 styckna 25'or på sina..äh fy fan, äter katter sitt eget bajs?! Såg precis en katt som sket nere vid gatan och som, eller ni fattar. Men nu tappade jag bort mig, just det, gymmet! Men alla har så himla överdrivet med vikt på sina stänger medans Sarah och jag, ja vi kan inte ens bära stången utan att darra som små fallande löv. Ynkligt, jag vet.
Har ett mål i alla fall, ska klara en stång med 2,5 på varje sida!
You go Glenn Coco!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0