x<6,8>y

Fan alltså, jag har matteprov imorgon. Jag haaaatar matte, eller det är kul när man väl fattar men det tar ju år.
Ska försöka att plugga lite snart men jag har inte lust. Vill se en film och bara softa, låter mer lockande än en bok fylld med nummer, x, och y. Jag skulle vilja se Twilight! Men jag hittar den ingenstans, inte för att jag tänker ladda ner den eller något sådant olagligt. Hrm :)
Nej nu måste jag komma igång med pluggandet, göra lite käk med innan jag drar till jobbet. Vi ska fika på Mokka, myyys!
Drömde om det inatt faktiskt, fast jag hoppas verkligen inte det slår in. Drömde om att jag råkade glömma en av deltagarna medans vi andra drog och käkade på restaurang, lyckat.

Hahaha, såg precis på kanal 5 om att Linda Rosing söker kille, ska tydligen vara som Bonde söker fru. Hur mediakåt får man bli egentligen? Aja, ska dra nu men jag citerar Linda

"-Det kanske blir du och jag..vi ses."

Kommentarer
Postat av: ilhana

hon är äcklig, usch

"det finns en för alla" mengud

2008-11-27 @ 14:18:29
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0