Krig?

Det är trevligt att människor är så olika.
Jag till exempel, gillar att läsa verklighetsbaserade böcker medans Ewe, gillar att läsa om getter.
Haha, gulligt.
Vi var föresten nere vid stora torget och gick med i fackeltåget för att hedra Kristallnatten.
Det var ganska skönt att få komma ut efter en hel dag med städande och tvätt.
Blev as irriterad när jag märkte att människan som hade tvätt tiden innan mig inte hade tagit ner sina kläder från torkrummet. Jag hann inte ens bli klar för att jag var tvungen att ta bort dens kläder, bläää.
Ringde Kalle för att tala ut lite, han berättade att tvättstugan är en dem vanligaste orsakerna till grannbråk.
Kul, om det händer igen så blir det war!
Skola tomorrow, vill inte, jag vill bara ha helg. Dagarna ut och in.
Bara få vara, utan krav.




Kommentarer
Postat av: ilhana

fan vad du särskriver, lise

shit, vem undervisar dig i svenska egentligen, min pappa möjligtvis?

2008-11-11 @ 16:10:45
URL: http://sorandom.org/
Postat av: Lise

Haha, kul ju ;)

2008-11-12 @ 06:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0