Summering

Back in business. eller rättare sagt back in bloggness.
Har haft fullt upp dem här senaste dagarna.
Var i Sthlm med Sarah, det var verkligen trevligt!
Vi åt på restaurang every day :)
Körde även Rockband, grymt roligt men wow vilken värk man får i armarna!
Tog tyvärr inte med kameran, den fick nämligen inte plats men next time.
Sen var det någon som ringde, nämligen kära min bror som ville träffas, gissa vem som blev lycklig då.
Vi hängde runt lite på hans jobb, sen så drog vi hem till honom för att supa och där blev vi kvar över natten.
Kändes lite trist att åka hem, men jag saknade min lägenhet dock. Hehe.
Men ska upp igen snart, förhoppningsvis!
Sen när vi kom hem till Linköping blev det lite stressigt, åka hem och fixa grejer och sen blev det krogen.
Det var kul att vi var så många i början, först 55:an och sedan L'Orient.
Märkte efter ett tag att det bara var jag och Soffan ( Sofia ) kvar från gänget.
Där var vi, ensamma och dansade med två ryssar, kunde inte bli bättre...nej men jag hade kul, hoppas fler hade det fast vi splittrades i slutet.
Fast min jacka är kvar där med alla mina nycklar, hoppas i alla fall att grejerna är kvar, ska dit imorgon och kolla.
Fast jag kommer ju inte härifrån utan nycklar?
Blöt hund säger jag bara, det betyder "illa", för en blöt hund luktar illa.

Bakade en kladdkaka idag, det var ganska kul att vispa ihop smeten tills den blev porös, speciellt när man inte har någon elvisp till hjälp utan en helt vanlig visp. Kändes som om jag byggde upp musklerna åtminstånde 5 cm.



Han har nog vispat många bakverk.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha dom ryssarna var faan sköna :D Vi måsta fan göra om det här någon gång :D Typ på fredag :))))))))) xoxo

2008-11-03 @ 19:40:36
URL: http://signera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0