Requiem For A Dream

Fick ett tips av Ida för ett tag sen om en film som hette Requiem For A Dream. När jag kollade in trailern verkade den lite skum men jag bestämde mig för att se den idag. Filmen handlar om ett antal personer som dras in i drogmissbruk och sakta men säkert krossas deras drömmar. Den var riktigt bra faktiskt, lite otäckt hur saker kan gå överstyr ifall man inte har kontroll. Men den kan jag rekommendera starkt! Annars har jag inte gjort så mycket, borde laga lite käk. Känns som om jag inte ätit mat på flera dagar, fast det har jag ju :)
Ska åka iväg och träna sen på Gymbolaget, jag blev överlycklig när jag såg boxningssäcken som hängde i hörnet.
Jag vill så gärna ha min uppe men jag tror inte det går i lägenheten, det är det jobbiga med att bo i lägenhet, att inte kunna få göra vad man vill fritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0