Pokerface=Crying but still smiling

Igår spenderades kvällen med dessa tre pinglor, vi hade en helskön pokerkväll fylld med skratt och tårar.
Tårarna kom mest från Gemet, som blev kvällens vinnare. Det var verkligen skönt att bara det ta det lugnt hemma med några vänner och ett parti kort, måste göras oftare tycker jag. Sen efter att Emmorna hade dragit hem så åt Soffan och jag en riktigt god middag, eller vi var ganska hungriga så det var säkert as äckligt egentligen. Efteråt skulle vi kolla på film, slutade med att vi båda log där sovandes med filmen rullandes.
Sov riktigt tungt, det var underbart! Så idag känner jag mig utvilad och väntar på att regnet ska sluta falla så jag kan åka hem till mor min i Rimforsa. Jag saknar hennes mat, men nu äntligen :)
Har inte sett henne på hur länge som helst känns det som. Måste diska nu och städa lite så att det ser fräsht ut när jag kommer hem imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0