Oh-oh-obama

Matte är bajs.
Verkligen verkligen ren sörja.
Usch vad jag dislikear matte, fattar noll.
Tänkte att jag skulle vara duktigt nog att plugga lite när jag kom hem men det sket sig så fort jag öppnade boken.
Nej, måste byta samtalsämne innan jag blir knäpp.
Jag vill verkligen vara uppe till klockan 06:30 för att se vem som vinner valet i USA men då kommer jag vara rena zombien på caféet.
Jag hoppas verkligen att Obama vinner, såg på Debatten på Svt förut. Haha, älskar när folket blir så upprörda och man bara ser hur dem kokar av ilska. I love it :)

Imorgon ska jag få träffa mor min, har inte sett henne på år känns det som. Det ska bli kul, även fast det bara blir en kort stund. Det roliga är att hon tydligen har hittat en lägenhet...på slutet av min gata.
Snacka om att ha svårt att släppa taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0