I don't get the world sometimes

Sitter i skolan just nu, eller i caféet rättare sagt.
Jag har sjukt ont i magen och ryggen, funderar på ifall jag orkar pallra mig till sjukan inom kort för det här är sjukt jobbigt.
Har haft ont i magen ända sedan i sommras, men jag tror det kan vara stress med.
Jag kanske borde åka iväg till något varmt land och bara softa i en hängmatta, dricka något från en kokosnöt.
Mmm, härligt!
Fast jag vet inte, kan laktosintoleranta dricka mjölken från en kokosnöt?
Meh, spelar ingen roll i alla fall, jag kommer inte komma iväg.
Idag fick jag sova lite längre än vanligt, det var skönt eftersom jag lade mig ganska sent. Såg på Insider, det handlade om människor som hade sex med djur och sådant. Jag säger bara; FY FAN FÖR ER!
Jag förstår verkligen inte varför det inte finns någon lag inom Sverige mot detta.
Hoppas bara på att monstrena som gör detta ska få sitt straff, någon gång i sitt liv.
Nej nu måste jag sluta, Herman verkar lite off så ska reta tösen :)
Just det! Idag ska jag äta världens godaste champion-soppa, den finns på BQ i Linköping, wihuuu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

förstår inte poängen med att ha sex med djur. Det är så jävla synd om dom. Eller i Expressen, där dom hyrde ett dagis för att sex med djuren! Ett dagis kom igen. Men som du sa, hoppas att dom någon dag får den dom, de verkligen förtjänar!

2008-11-13 @ 13:46:57
URL: http://signera.blogg.se/
Postat av: herman

verkar lite off,,grrrrrrrrrrrrr ;)

2008-11-13 @ 14:33:31
URL: http://nonchiunque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0