how do you feel? - like a fucking idiot

Blä blä blä, BLÄ!
Det är det enda jag känner just nu, orkar inte skola imorgon. Tänk vad underbart det skulle vara att bara få dra iväg härifrån, till ett annat land och bara få uppleva nya ting. En resa är vad som behövs, så är det bara.
En resa bort från detta avlånga land.
Snön har kommit på riktigt nu, eller nästan, man kan åka snowboard vid Stångebro i alla fall!
Belive me, i should know :)
Sarah, Ewe och jag drog dit för att prova lite fler färd sätt än bara snowboard. Mer om det kan man läsa i nästa nummer av Signerat Ung som lär komma snart, ut till Linköpings gator. Kände att jag var tvungen att göra lite reklam för den.
Nu ska jag försvinna till drömmarnas land, jag återkommer säkert inom kort.


"They say bad things happen for a reason
But no wise words gonna stop the bleeding"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0