här ska det stå gröt på engelska men jag vet inte vad det heter

Nu är jag hemkommen från jobbet, trodde att vi sista gången var idag men dem vill tydligen fortsätta med Kompisgruppen fram till jul så we gonna keep on rockin'!
Vi såg på Heartbreak Hotel idag, brukar inte gilla svenska filmer men den var fan rolig. Tror jag tjöt och lät mest av alla men man måste bjuda på sig själv lite. Hehe.
Fick en inbjudan på posten med att dem ska göra en grötfest på jobbet, jag som älskar gröt!

Trött är jag idag men längtar tills imorgon, FREDAG och helg!
Har bestämt med några polare att vi ska ut och äta samt dricka, kommer bli kul kul.
Jag funderar på ifall jag ska följa med Ewe till afro kören, jag vill ju sjunga gospel och sådant men..aja, får se hur det blir.
Jag vill att det ska vara som filmen, åh vad heter den, den när Whoopi Goldberg spelar en galen nunna.
En Värsting Till Syster!
Haha, den är rolig den.

Jag längtar även tills klockan ska bli 21:00, då är det äntligen MTV Music Awards 2008!
Jag ska hålla tummarna för Beyoncé, sen vet jag inga andra typ.
Ska göra mig lite välling nu och tro inte att det är någon bäbis-välling, utan den här vällingen dricker bara riktiga kvinnor.
Därför dricker jag..självfallet.

Kommentarer
Postat av: herman

"riktiga kvinnor" haha, det var säkert bebisvälling ;)

2008-11-06 @ 21:36:24
URL: http://nonchiunque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0